Mihail Sebastian Arghiropol – 22 de ani de publicitate

prTinerii manageri nu gasesc intotdeauna un teren propice de dezvoltare in Romania, insa tinerii manageri care au ceva de spus si care au forta si determinare sa o spuna indiferent cat e de greu, sunt cei care reusesc sa isi faca un drum prin multime, sunt cei care reusesc sa contruiasca business-uri de succes si cariere adevarate, iar unul dintre acestia este Mihail Sebastian Arghiropol.

Ii stiam numele, stiam despre Media One ca este o agentie de advertising pentru ca este un domeniu care m-a pasionat si despre care am vrut sa invat si atunci inveti si despre advertiseri pentru ca nu ai incotro. Insa Mihail Sebastian Arghiropol nu este doar un advertiser, el este un om de publicitate, un specialist in comunicare si in PR, este un manager si este inainte de toate un vizionar. Mihail Sebastian Arghiropol este omul care a ridicat de la zero Media One si care a transformat-o prin puterea sa si a echipei sale, dintr-un „studio de creatie” in ceea ce este ea astazi: o companie cu servicii dintre cele mai cautate de la marketing si media, creatie, productie de spoturi publicitare, filme de prezentare, consultanta in comunicare, servicii de PR, servicii BTL, cercetare de piata, monitorizare si evaluare, organizare de evenimente.
Am gasit recent un articol in Adevarul despre Mihail Sebastian Arghiropol in care publicitarul povesteste cu umor aventurile primei sale campanii publicitare si despre cum a reusit sa iasa dintr-o prima situatie limita, asa cum sunt multe in acest job si in domeniul care ofera suprize in fiecare zi si in care nicio zi nu seamana cu alta. Am gasit apoi aceeasi amintire si pe blogul personal al lui Mihail Sebastian Arghiropol, ca fiind „povestea celui mai greu spot pe care l-am realizat vreodata”.
De la primul spot si prima situatie limita pana la Mihail Sebastian Arghiropol de astazi, CV-ul sau a colectat nenumarate campanii publicitare pentru nume dintre cele mai importante in Romania si in afara tarii, dar si campanii sociale cu un impact foarte puternic care au vizat egalitatea de sanse si egalitatea de gen, incurajarea unui stil de viata sanatos, educatia de calitate, promovarea tinerelor talente, protejarea mediului si conservarea resurselor naturale.

Tocmai datorita acestui impact de informare si de constientizare, campanii precum campania regionala de colectare a deseurilor desfasurata in Targu Mures si judetele adiacente a ramas una intre cele mai sonore, atat datorita rezultatelor sale cat si datorita eforturilor uriase puse in slujba sa, implicand chiar si organizarea unei tabere pentru scolari.

FacebookGoogle+Twitter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *